Kalite Politikamız
21 Eylül 2023

         

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Kaliteli Yönetim Sistemi Standartları doğrultusunda; modern hizmet sunumu anlayışımız kapsamında; tüm çalışanlarımızla gelişim ve değişimi hedefleyen ,hasta haklarına saygılı, atık yönetimi hedefleri doğrultusunda çevreyi koruma bilinciyle donatılmış, modern diş hekimliğinin gerektirdiği mesleki bilgi ve becerileri takip ederek sürekli kendini yenileyen diş hekimlerimizi destekleyerek toplumumuza örnek bir ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmak kalite politikamızdır.

HEDEFLERİMİZ

 

·         Kurumsal amaç, hedef ve eylem planı doğrultusunda hizmet kalitesini artırmak.

·         Sağlıkta Kalite Standartlarının Hastane genelinde uygulanmasını sağlayarak kaynakların etkili ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak.

·         Verimlilik kapsamında hizmetlerin sürekliliğini ölçmek, analizlerini yapmak, değerlendirmek ve iyileştirme çalışmalarının başlatılmasını sağlamak.

·         Kalite Yönetim Sistemini sürekli gözden geçirmek, geliştirmek ve iyileştirmek.

·         Hastanemizde çalışan personeller arasında ekip ruhu bilincinin oluşmasını sağlayarak Kurum Kültürünü oluşturmak  ve hizmet sürekliliğini sağlamak.

·         Hasta haklarını gözetmek ve hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmak.

·         Sağlıklı Çalışma Yaşamı kapsamında hastanemizde çalışan güvenliğini sağlamak.

HEDEFLERİMİZE ULAŞMAK AMACIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN KALİTE ÇALIŞMALARIMIZ

·         Kalite Göstergeleri ile ölçme, değerlendirme ve iyileştirme çalışmalarını sağlamak amacıyla kalite göstergelerinin, birim kalite sorumluları tarafından takip edilmesi, analizinin yapılması ve bu kapsamda tüm gösterge yönetimi verilerinin doğruluğunun ve sistematik girişinin yapılmasını sağlamak.

·         Kalite ve Verimlilik çalışmalarının takibi ve kontrolü amacıyla Üst Yönetim ve birim sorumlularıyla aylık toplantılar düzenlemek; belirli periyotlarda komite toplantılarının yapılmasını sağlamak.

·         3 (üç) ayda bir Bina Turları yaparak uygunsuzlara yönelik iyileştirme yapmak.

·         Yılda 2 (iki) defa Öz Değerlendirmeler yaparak birim bazlı değerlendirmeler yapmak.

·         Bölüm bazlı hedef değerlerimize ulaşmak,yıl sonu değerlendirmeler yaparak hedef değerlerimiz revize etmek.

·         Kalite yönetimi konusunda değişim ve yeniliklere paralel olarak hizmet kalitesinde sürekliliğin sağlanması amacıyla;   Hastanemiz Eğitim Planı doğrultusunda zorunlu eğitimlerin  yanı sıra personelin sürekli öğrenmesine yönelik Eğitimlerinin yapılmasını sağlamak.